Welcome login | signup
Language en es fr
OccupyForum

Forum Post: I'm Naked Short Selling All Ryan-Romoney Randian RepubliCon Futures !!! Any buyers ?!! Huh ?!

Posted 2 years ago on Aug. 18, 2012, 1:53 a.m. EST by shadz66 (19985)
This content is user submitted and not an official statement

Anyone Buying Out There In CONSUMPTIONTRATION CAMP* @ U$A ?!!!

caveat emptor !!

[ps : * @ Copytright Max Keiser 18th Aug '12, Ep#329, "The Keiser Report", 06:30 UK !]

16 Comments

16 Comments


Read the Rules

[Removed]

[-] -1 points by shadz66 (19985) 2 years ago

My guess is that irrelevant to 'OWS' core mission statement all "ephemeralities" are subject to possibly random 'discipline' !! My forum-post is satirical yet ephemeral. I may have to edit myself & delete the thread myself !! Ho hum & hmmm... !

ad iudicium ...

[Removed]

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

"Silly" or otherwise, am validating this somewhat self indulgent thread with the originator of :

  • "CONSUMPTIONTRATION CAMP" :

"The Keiser Report" (Ep. # 329)

"In this episode, Max Keiser and Stacy Herbert discuss 'consumption-tration' camps, how diligent savers are subsidizing fraud in London, JP Morgan scrapping their balance sheet and the US dollar. In the second half of the show, Max talks to the one and only silver guru, David Morgan of Silver-Investor.com, about shorting bonds and buying silver."

fiat lux ...

[Removed]

[-] 1 points by MattLHolck (16833) from San Diego, CA 2 years ago

they's always catch a few "criminals" for us and feed them to the loins

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

Excellent link & very interesting article on important matters. Choc full of embedded links. Thanx '54-40'.

fiat lux ...

[Removed]

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

Ponzi Debt Bondage Pyramid !!!

Don't you just love it ?!!

Q : You know what they say about Sciatica ?

A : It's a Proper Pain in The Arse, lololololol !

Can't sleep ; Gorra try ; Gud Nite ~*~

zzzzzz ... too tired for latin ...

[Removed]

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

;-) et somnus nunc ...

[Removed]

[-] -1 points by shadz66 (19985) 2 years ago

I got 4 hours ! BIG day in UK !! New Football Season !!!

I LOVE Football & REAL Football = Foot + Ball & ilol!

I think that "American Football" IS VERY Strange !!

multum in parvo ...

[-] 2 points by DKAtoday (23972) from Coon Rapids, MN 2 years ago

Yeah I like FootBall too - only mine is the funny American Kind - where they wear partial body armor. What can I say - it is what what I grew-up with. I watched a preseason game last night between the Mn Vikings and the Buffalo Bills. It does truly suck - what money is doing to the game though.

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

Wearing 'Body Armour' & Steel Helmets ; all pumped up in search of territory & yardage !!! The Empire at play ?!! LOL ! + hmmmm....

verum ex absurdo ...

[-] 1 points by DKAtoday (23972) from Coon Rapids, MN 2 years ago

LOL - though your thoughtful hmmm - has me a bit concerned(?) - nahh. {:-])

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

"hmmmm...." = Contemplative Introspective Realisation Moment, hmm ?!

pax ...

[-] 1 points by DKAtoday (23972) from Coon Rapids, MN 2 years ago

Yes - PEACE

[-] 1 points by MattLHolck (16833) from San Diego, CA 2 years ago

don't forget the water

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

no water no life

[Removed]

[-] 0 points by shadz66 (19985) 2 years ago

The "British Version of foot ball" ?!!! There is Only One Football ; It is THE Global Game sans pareil, period !! Everything else is mutation, variation or version & here is its home !

ad iudicium ...

[Removed]

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

Quit being obtuse 'Dog' ; you're messing with my "Zen" ! There's Only One Football & it involves a ball & one's feet !! All else are the "versions", so "keep it real", lol !!!

ab origine ...

[Removed]

[Removed]

[Removed]

[-] -2 points by shadz66 (19985) 2 years ago

Any more chancers out there ?!!!

dum spiro, spero ...